Service

 

Service

 

Dankzij de 100% full-servicedienst van Bizbike hoef je voor onderhoud of reparatie de deur niet meer uit. Maak gemakkelijk je afspraak via My Bizbike, daarna doen wij de rest!

 

Servicepartner 

We beloven iedereen zo snel mogelijk bij te staan. Op welke manier en plaats dit ook mag zijn. Bizbike werkt met een eigen team van technici die bij jou aan huis onderhoud leveren of reparaties uitvoeren.
Via het Bizbike-platform (klik op ‘Mijn Onderhoud’) of per e-mail kun je een afspraak maken voor het onderhoud van je elektrische fiets. Binnen drie weken komen wij langs op de afgesproken locatie en tijdstip. Heb je een storing? Dan komen wij binnen zeven werkdagen langs. Voor urgente reparatieverzoeken proberen wij de storing binnen drie dagen op te lossen.

 

 

Afspraak tot herstelling

 

We garanderen telkens 100% full service na je aankoop. Onderhoud en herstellingen gebeuren steeds door Bizbike-werknemers die ter plaatse komen. De klant beslist het tijdstip en de plaats voor de techniekers om langs te komen. Daar gebeurt een volledig onderhoud van de fiets

Veiligheid en garantie

 

Service betekent volledig gekeurde en veilig fietsen. Onze fietsen zijn gecertificeerd met het EN15194-kwaliteitslabel (EPAC), uitgereikt door de onafhankelijke instantie TÜV Rheinland. Onze fietsen voldoen aan de Europese eisen qua duurzaamheid, gezondheid en veiligheid. Daarnaast wordt de fiets altijd geleverd met een handleiding om je fiets op maat af te stellen en op de juiste manier te onderhouden.

Bij onze diensten is ook de levenslange garantie op het kader van je elektrische fiets. Daarnaast heb je zeven jaar garantie op de fiets zelf en twee jaar op de elektrische onderdelen zoals de batterij, display en motor. Binnen deze garantieperiodes worden alle defecte onderdelen kosteloos hersteld door onze technicus die ook hiervoor aan huis langskomt.

Als fietser

 

‘Mijn Producten’: volg de detailstatus van je bestelling op de voet. Het nummer is de referentiecode met het serienummer van je bestelde product. Dankzij deze gegevens op het platform kunnen onze werknemers je bestelling steeds correct afhandelen.

‘Mijn Onderhoud’: vraag online een onderhoudsbeurt aan of laat het ons weten als je een dringende reparatie nodig hebt. Een standaard onderhoudsbeurt duurt 30 minuten en bedraagt € 49,-. Mocht het onderhoud een volledig uur zijn, dan betaal je € 95,-. Twijfel je over het maken van een afspraak? Dan kun je je vraag ook stellen via ‘Mijn Support’, wie weet kunnen we je zo ook helpen! Dankzij je account hebben we alle informatie, van producttype tot locatievoorkeur, zodat we je zo efficiënt mogelijk van dienst kunnen zijn.

 

‘Mijn Gegevens’: wijzig hier je gegevens, zoals je adres en het telefoonnummer waarop Bizbike je contacteert. Hier vind je ook je persoonlijk klantennummer terug. Foutieve gegevens kan je steeds wijzigen. Let op, je adres kan je niet meer wijzigen wanneer de leverancier onderweg is!
 
‘Mijn Support’: stel je vragen 24/7 via deze chatfunctie. Je krijgt zo snel mogelijk rechtstreeks een antwoord van onze klantendienst.

Deze website maakt gebruik van cookies De website van Bizbike bvba gebruikt functionele cookies. In het geval van het analyseren van websiteverkeer of advertenties, worden ook cookies gebruikt voor het delen van informatie, over uw gebruik van onze site, met onze analysepartners, sociale media en advertentiepartners, die deze kunnen combineren met andere informatie die u aan hen heeft verstrekt of die zij hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun diensten.
Toon details Verberg details
Selectie toelaten Alle cookies toelaten